مطالب پر بازدید


لینکدونی گروه

لینکدونی گروه

لینکدونی گروه

لینکدونی گروه یک لینک محل و مکانی است در دنیای مجازی که در ان کاربران پیام رسان تلگرام می توانند انواع لینک گروه های موجود در تلگرام را مشاهده کنند و به عضویت در انها درایند.

از جمله این گروه ها میتوان به گروه های استان ها مثل گروه لرستان یا گروه همدان اشاره کرد و گروه های که جهت استفاده و باهدفی غیر از چت کردن بوجود امده اند مثل گروه نسخه خوانی که با این هدف بوجود امده تا به کمک داروخانه ای ها بیاید و کسی که نسخه ای دارد و به خاطر مشکلاتی توان خواندن ان را ندارد با ارسال یک عکس از ان نسخه در این گروه کسانی که تجربه بیشتری دارند ان نسخه را برای او می خوانند و یا گروه مهندسان و پزشکان نیز میتوان اشاره کرد.

هم چنین گروه های که فقط مشخص اشخاص خاص هست مثل گروه بانوان یا گروه مادران که برای خانم های که تازه مادر شده اند ایجاد شده تا در ان اطلاعاتشان را با یکدیگر باهم به تبادل بگذارند.

و بسیاری از گروه های دیگر مثل گروه های فراوان چت یا گروه های دوستیابی در لینکدونی فقط گروه یک لینک جمع شده است 

ما در این لینکدونی گروه فضای را اماده کرده ایم تا اگر شخص دیگری گروهی دارد که قصد انتشار لینک ان را دارد و دوست دارد تا دیگران در گروه او شرکت کنند براحتی و با مرداخت هزینه ای بسیار ناچیز بتواند این کار را انجام دهد

برای ورود به لینکدونی گروه روی همین متن کلیک کنید.



درباره : [Post_Cat_Title] ,
برچسب ها : لینکدونی ,لینکدونی تلگرام لینکدونی گروه ,,لینکدونی فقط گروه لینک یاب ,,لینک یابی ,

لینک دوستان

تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای لینک یاب لینکدونی تلگرام محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با ذکر منبع مجاز میباشد.
Powered By rozblog and Hosted By Rozblog.com